Novinky

DOG SHOW DŽBÁN 2014.

06.09.2014 20:45
Tak jsme dneska změnili rybník :-)) a vydali se do hlavního města. Na koupališti Džbán se nás sešlo 354 pejsků, z nich 14 choďáků a já byl opět v transu z toho množství psích holek :-)).  Můj člověk mne musel občas umravňovat, nejvíc starostí mu ale dělalo, co si to při odjezdu pořád brumlám pod fousy - teprve pak pochopil, že parafrázuji naši oblíbenkyni Lenku Filipovou:  "Bylo letní parno, já jel na plovárnu Džbán,   nebylas tam sama a se mnou byl taky...

JSOU MI 4 ROKY.

30.08.2014 10:21
Dnes je krásný den, i když počasí tedy nic moc.  Je sobota a my ráno kupodivu nejeli na cvičák do Jičína, ale přispali jsme si :-).  Pak jsem koukal trochu jako puk :o)  -  Milan mi s přáním k narozeninám potřásl packou a dostal jsem párek! Udělal jsem ham a rozhlížel se, kde je další ...    No, zatím nebyl, tož jsem se vydal zkontrolovat důkladně celou zahradu (hlavně myší díry) a teď se můžu s klidným svědomím zase  doma trochu povalovat.  Doufám,...

KRKONOŠE - CHATA ROZHLED.

22.08.2014 22:08
Už nám zas docela chyběl horský vzduch, tak jsme si dnes zajeli do Strážného a odtud si vyšlápli přes Hříběcí Boudu krpálem na Přední Rennerovky. Naším cílem byla horská chata Rozhled, převýšení je cca 400 m, ale až na vlhkost vzduchu a množství komárů v lese se šlapalo dobře. Okouknul jsem si koníky, zkoušel chytat myšky a hlavně občas poplašil ovce, kterých se kolem cesty páslo několik větších stád - no, nemají na mne tak čučet :-)).Chata Rozhled a Mařenka (stojí vedle ní) jsou...

I. OBLASTNÍ VÝSTAVA PSŮ V PŘÍBRAMI.

12.07.2014 22:46
To byl ale dneska den. Jednou to prý nestačilo, tak mne Milan vytáhnul opět na výstavu :-((.  Copak, areál mají v Příbrami na Březových horách pěkný, kousek od rybníka :-), ovšem účast 359 psů všech plemen kromě NO, to tedy byla síla. A těch krásných psích holek, já myslel, že jsem v ráji a nevěděl jsem, kam dřív skočit. Až mi během dlooouhatááánského čekání musel dát Milan mockrát najevo, že proto jsme tam nejeli. Na to množství to ale měli pořadatelé (kromě nějakých...

ÚSPĚŠNÉ ZKOUŠKY ZZO.

14.06.2014 19:34
Po týdnu plném zážitků a volnosti Milan usoudil, že to chce zas nějakou kázeň :-(( - tak jsme dnešní sobotu věnovali zkoušce základní ovladatelnosti.  Bylo to hrozný, museli jsme být ráno v 6.15 hod. na cvičáku, tudíž jsme od čtyř už nespali a pak tam pořád jen čekáš a čekáš. Probíhaly totiž různé stupně zkoušek (včetně stop a obran) a nikdo nevěděl, jak dlouho to bude trvat. Bláhově jsme se domnívali, že tam budeme tak do 11, ale končilo se až ve 14, pak ještě hodinu zapisovali...

JESENÍKY - DEN POSLEDNÍ.

06.06.2014 23:29
Tuhle noc jsme spali jako zabití :-), ale přispat jsme si nemohli.  Páteční ráno už totiž znamenalo balení, úklid a nakládku, asi v půl desáté si náš přechodný azyl převzal nazpátek pan správce. Rozloučili jsme se a frčeli do Karlovy Studánky, abychom pak nahoře na Ovčárně ukořistili poslední z deseti turistických známek.  Předpověď počasí vyšla, s naším odjezdem se slunce přestalo schovávat a předznamenalo nadcházející tropické dny.Nejdřív jsme se prošli k chatě Barborka,...

ŠÍLENÝ VÝSTUP NA DLOUHÉ STRÁNĚ.

05.06.2014 22:23
Na dnešek předpovídali opět blbé počasí, tak Milan dopoledne dělal něco na počítači a přemýšlel o nějakém lehčím výletu. A co vymyslel, to fakt stálo za to :-)).  Když pořád nepršelo, sjeli jsme odpoledne do Koutů nad Desnou a nějakou dobu tam hledali, z kterého místa vlastně vychází červená značka vzhůru k Dlouhým Stráním. Vyrazili jsme tak po ní až ve čtvrt na tři, šokováni, že vede strmě po jakési bagry proklestěné sjezdovce a koukali furt k zčernalému nebi, jestli nebude lepší se...

NA PRADĚD A ZPÁTKY.

04.06.2014 22:14
Jelikož včera celý den pršelo, zajeli jsme kouknout do Karlovy Studánky, Malé Morávky a Karlova pod Pradědem. Zato dnes jsme vyšlápli na další horskou dvacítku - z ČH sedla přes  Klínovec, Malý Jezerník, Slatě a Švýcárnu až na Praděd. S převýšením skoro 500 m a pak zase zpět jsme počítali, ale že je na červené hřebenovce takový rozsah rašelinišť s dlouhými úseky po dřevěných lávkách, to nás dost překvapilo. Však jsme až ke Švýcárně nepotkali ani živáčka. Zato tam jsem se...

PO NEJVYŠŠÍM POHOŘÍ MORAVY.

02.06.2014 22:18
Včera naložil Milan do auta nejen mne, ale fůru dalších věcí a vyrazili jsme na několik dnů do pohoří Hrubý Jeseník (po Krkonoších druhého nejvyššího v ČR). Vůbec jsem netušil, co všechno mě čeká, ale moje zvědavost vítězí nad vším dalším :-). Cestou jsem si očichal a označil vše zajímavé při zastávkách v Ramzové a na Rejvízu, navečer jsme se ubytovali v Červenohorském sedle, kde se mi hned zalíbilo. Jsme tu ještě o metr výše (1.013 m n.m.), než na vrcholku Ještědu :-)).Na dnešek jsme si dali...

POHÁR PRACHOVSKÝCH SKAL 2014.

20.05.2014 23:40
Po roce jsme si 17.5. zopakovali závod v  poslušnosti dle ZZO. Kupodivu jsme získali opět 50 bodů, tedy žádný pokrok :-)). Při cviku přivolání jsem se nějak nechtěl dostatečně vzdálit, odložení za pochodu bylo opět s váháním a aport s mým oblíbeným překusováním. I tak se to ale proti loňskému prvnímu pokusu zdálo nadějnější, ovšem domácí rozhodčí pan Dlabola posuzoval poměrně přísně, jevil jsem se mu příliš neklidný, moc jsem se vrtěl a poskakoval :-). Milana jsem dorazil při...