Novinky

VÝCHODNÍ KRKONOŠE.

10.09.2013 18:17
Zřejmě v poslední hezkou neděli tohohle léta jsme předevčírem nahonem vyjeli do Pece pod Sněžkou, neboť v Kerkonoších jsem ještě nebyl ... Z parkoviště Zelený Potok stoupáme mezi množstvím parádních penzionů a nad Vysokou Stráží (jak přiléhavé) opouštíme Pec a vstupujeme do Krakonošova Království. Na Výrovku je to jenom 5 km, ale ten krpál !! Statečně makáme, předhánějí nás pouze blázniví Němčouři na jakýchsi mopedech, abychom je posléze kvůli jejich poruše zase předešli. Míjíme...

PROČ BYCHOM SE BÁLI .....

22.08.2013 23:39
Tak jsme si dnes (ve čtvrtek) vyšlápli do Prachovských skal. Milan se bláhově domníval, že tam snad ve všední den nebude až tolik lidí, ale už první pohled na přeplněná parkoviště ho opravdu, ale opravdu zklamal. Rodiny, zájezdy, páry, pejskaři, různorodé skupiny Čechů, Poláků, Britů, Němců, nevychovaných Holanďanů atd. – no, Václavák. Prvně v životě jsme před jednou z delších soutěsek museli čekat, až sejde dolů asi 40členná skupina (a že to někteří vzhledem k svým...

ŠTĚPÁNKA.

17.08.2013 15:04
Tento víkend se na vrchu Hvězda nad Příchovicemi konají oslavy jedné z nejkrásnějších českých rozhleden, známé pod jménem Štěpánka. Kamenná věž vysoká 24 m byla slavnostně otevřena 14.8.1892, takže letos je jí 121 roků a pořád je stejně pěkná :-). To jsme se přesvědčili při včerejším pátečním výletu, kdy návštěvníků ještě nebyly až takové davy. Na Hvězdě jsem si nejdřív s velkým zájmem prohlíd´ malou ZOO s kozičkami a kachnami, pak jsem si s Milanem vyběhl lesem ke Štěpánce a taky si...

SKALNÍ GALERIE.

14.08.2013 14:45
V pondělí 12.8. jsme si zajeli do lázní Sedmihorek a vydali se odtud na další "českorajský" výlet. Ze Skalního města jsme prolezli Myší dírou (no, to bylo něco pro mne :-)) k zámku Hrubá Skála a potěšili se krásným výhledem z jeho 2. nádvoří. Jen mi bylo divné, že místo rytířů na koních se všude proháněli šílenci na bicyklech. Bylo tam na nás trochu rušno, tož jsme brzy namířili po Zlaté stezce Českého ráje směrem k hradu Valdštejn. Prozkoumali jsme arboretum Bukovina, pokochali se...

ÚDOLÍM PLAKÁNKU.

29.06.2013 18:21
Dnešní hezkou sobotu jsme strávili v Českém ráji. Zajeli jsme na Sobotecko do obce Podkost, odkud pocházel můj předchůdce Zorro I., okoukli jsme ze všech stran i z nádvoří impozantní hrad Kost a pak jsme se vydali údolím Plakánku. Leckde byly spadlé stromy a blátivé cesty, takže když mě Milan na dvou místech bláhově přenášel, pěkně jsem ho zmazal :-). Vychutnali jsme si přírodní rezervaci, okoukli parádní chalupu herce Josefa Dvořáka, překonali kmeny i potoky a přes malebný Vesec u Sobotky jsme...

POHÁR PRACHOVSKÝCH SKAL 2013.

19.05.2013 20:03
Tak mám za sebou první opravdický závod. Včera jsme se jako úplní nováčkové zúčastnili závodu o Pohár Prachovských skal v Jičíně. Byla to od nás trošku drzost, ale určitě velmi dobrá zkušenost :-). Soutěžili jsme v kategorii poslušnost podle ZZO a mým zahájením prvního cviku (přivolání) se náramně bavil celý areál. Když mi dal Milan "volno", tryskem jsem vystartoval k místu, kde předtím značkovala taková pěkná fenka z Rokytnice, zapích´ jsem tam čumák a ostatní svět pro mne přestal existovat -...

KLUBOVÁ VÝSTAVA CHODSKÝCH PSŮ.

28.04.2013 20:22
Včera jsme vyrazili hóódně časně ráno do Zbraslavi u Brna na Klubovou výstavu choďáků. Bylo tam asi 120 chlupáčů jako já, no paráda. Milan byl trochu nervózní, ale já si to užíval. Jen jsem nevěděl, s kým mám dřív kamarádit :-). Do třídy otevřené nás nastoupilo 19 psů a byli tam fakt fešáci. Mně rozhodčí p. Kukla dal ocenění VELMI DOBRÝ:  jemnější kostra, užší hlava, šířeji nasazené ucho, pevný hřbet, kratší záď, jemnější hrudník, dobrá struktura srsti, znaky by mohly být na hlavě...

NEPLÁNOVANÝ VÝLET.

25.04.2013 20:13
Náš Nissánek začal zlobit a musel do autorizovaného servisu do Liberce. Nemohl jsem u toho pochopitelně chybět, ovšem když nám řekli, že si ho tam nechají půl dne, bylo potřeba to nějak přečkat. A tak mne Milan vzal přes celou průmyslovou zónu až do Pilínkova a tam jsme vylezli k lesu směr Pláně pod Ještědem. Pěkně jsem si zaběhal na loukách, pokochali jsme se výhledem na Liberec (zkaženým právě tou průmyslovou zónou) a nakonec prolezli ještě méně známá místa v Doubí. Našlapali jsme asi 12...

KONEČNĚ NA SVODU.

14.04.2013 20:21
Trvalo to, ale dnes jsem se dočkal :-). Milan pro mne získal výjimku z věkové hranice a vyrazili jsme do Újezdu nad Lesy na svod chodských psů. Nejspíš jsem tam byl suverénně nejstarší, ale protože jsem věčný puberťák, bylo mi to fuk. A i když mě nejvíc zajímaly psí holky, kupodivu jsem nějak zvládnul měření, prohlídku zubů i konečné předvedení v kruhu. Že nejsem ideál, to jsme věděli už předtím, takže klasifikace celkem v pohodě a mám papír o splnění první podmínky uchovnění.

PSÍ ŠKOLA V JIČÍNĚ.

23.03.2013 19:55
Dnes jsem začal po půl roce chodit zase do psí školy (kurzu základní výchovy), tentokrát v ZKO Jičín. Máme to sem asi 16 km, ale areál mají pěkný a hlavně tu je plno pejsků, to já miluju. Dokonce jsem se tu potkal s dvěma chodskými kluky od libereckého Cyra - jmenují se Erazim a Emet z Lužanských hvozdů. Jsou to sice bráškové, ale každý je jiný, ovšem pro mne je důležité, že mám další kámoše.