ÚSPĚŠNÉ ZKOUŠKY ZZO.

14.06.2014 19:34

Po týdnu plném zážitků a volnosti Milan usoudil, že to chce zas nějakou kázeň :-(( - tak jsme dnešní sobotu věnovali zkoušce základní ovladatelnosti. 

Bylo to hrozný, museli jsme být ráno v 6.15 hod. na cvičáku, tudíž jsme od čtyř už nespali a pak tam pořád jen čekáš a čekáš. Probíhaly totiž různé stupně zkoušek (včetně stop a obran) a nikdo nevěděl, jak dlouho to bude trvat. Bláhově jsme se domnívali, že tam budeme tak do 11, ale končilo se až ve 14, pak ještě hodinu zapisovali výsledky do dokladů a pak teprve byl závěrečný nástup a hodnocení.   Takže jsme odjížděli teprve v půl čtvrté a zítra asi budem spát až do oběda :-).

Já si to moc nebral a samozřejmě jsem dělal při jednotlivých cvicích své obvyklé blbosti,  přesto jsme v naší kategorii měli kupodivu nejlepší výsledek :-)). Dostali jsme 52 bodů, více než v závodě (50 b.) před měsícem. Tady ale byly ještě tzv. speciální cviky a nebýt toho, že při posledním z nich  (v cizím prostředí mimo cvičák mě s náhubkem Milan uvázal, odešel do úkrytu a okolo mne chodili lidi se psy apod. a já měl zůstat v naprostém klidu)  jsem štěkal, kde jako ten Milan je :-)), mohli jsme prý mít celkové hodnocení zkoušky "prospěl výborně". Uteklo nám to fakt o kousek.

Milan mi sdělil, že jsem trouba uječenej :-)), ale stejně byl viditelně rád  -  hladil mne a povídal:  hlavně, že zkoušku máme a nebyli jsme tam zbytečně.