DOG SHOW DŽBÁN 2014.

06.09.2014 20:45

Tak jsme dneska změnili rybník :-)) a vydali se do hlavního města. Na koupališti Džbán se nás sešlo 354 pejsků, z nich 14 choďáků a já byl opět v transu z toho množství psích holek :-)).  Můj člověk mne musel občas umravňovat, nejvíc starostí mu ale dělalo, co si to při odjezdu pořád brumlám pod fousy - teprve pak pochopil, že parafrázuji naši oblíbenkyni Lenku Filipovou:

  "Bylo letní parno, já jel na plovárnu Džbán,

   nebylas tam sama a se mnou byl taky pán ...

   Soutěžil jsem zdatně, diplom a pohárek mám,

   ty mi ale chybíš, už jsem zase s pánem sám.

   Hledal jsem tě marně, odjelas´ mi bůhvíkam

   - tak zas na plovárně, za rok vedle kempu Džbán ..."

No, ale kromě roztoužení jsem si od rozhodčí paní Ubrové odvezl slušný posudek:

"Čtyřletý pes, plnochrupý, středně hnědé oko, výborné ucho, pěkná šíje, rovný hřbet, dobře úhlený, výborný pohyb, trošku tmavá hlava."