I. OBLASTNÍ VÝSTAVA PSŮ V PŘÍBRAMI.

12.07.2014 22:46

To byl ale dneska den. Jednou to prý nestačilo, tak mne Milan vytáhnul opět na výstavu :-((.  Copak, areál mají v Příbrami na Březových horách pěkný, kousek od rybníka :-), ovšem účast 359 psů všech plemen kromě NO, to tedy byla síla. A těch krásných psích holek, já myslel, že jsem v ráji a nevěděl jsem, kam dřív skočit. Až mi během dlooouhatááánského čekání musel dát Milan mockrát najevo, že proto jsme tam nejeli.

Na to množství to ale měli pořadatelé (kromě nějakých časových posunů) dobře zorganizované, posuzovali celkem čtyři rozhodčí - na každého tedy cca 90 psů - a kupodivu vydrželo i počasí. Nás zařadili do kruhu č. 2 a ejhle: opět svérázný mezinárodní rozhodčí p. Karel Hořák, kterého povolali narychlo jako posilu. Takže jsme si čekání občas krátili i poslechem jeho hlášek a obvyklých vtípků typu "největším nedostatkem tohoto psa je jeho psovod"  apod. :-)).  Když jsme čtvrtí od konce přišli na řadu, předvedl jsem zuby a postoj, načež jsme všem prokázali naši vytrvalost. Za dobu jeho přednášky k divákům o plemeni Chodský pes jsme totiž nejméně 8krát oběhli celý kruh, než nás konečně zastavil :-)). Ovšem v jeho hodnocení se to projevilo :

" Pes, téměř čtyřletý, plnochrupý, skus nůžkový, výborný představitel plemene s vynikajícím pohybem, výborné úhlení končetin, skvělé zbarvení, nepatrně delší hřbet ".   

VÝSLEDEK:   Výborný 1, Vítěz třídy, Oblastní vítěz