31. PODJEŠTĚDSKÁ VÝSTAVA PSŮ

13.09.2014 19:47

Aby toho nebylo málo, vyrazili jsme dnes ráno do libereckých Lidových sadů. Ne, že by se nám chtělo, ale prý "když už jsme se přihlásili a je to náš milovaný Liberec"... Kromě spousty jiných pejsků jsem aspoň konečně poznal Dášiny hovíky Gučiho, Ajaxe, Ajšu i s jejich velikým tátou Benem (je to prima smečka), no a z choďáků šampióna Cida z LH s jeho harémem chodských holek :-)). Škoda jen, že pro nemoc nepřijel chodský Chlupáč Argo.

Choďáci šli na řadu opět mezi posledními, tak jsme si krátili čas couráním po okolí. V našem kruhu č. 4 kupodivu rozhodoval opět svérázný Karel Hořák :-), který rád líbá majitelky vítězných psů. Toho byl tedy Milan ušetřen :-)), neboť i přes slušný posudek měl rozhodčí tentokrát výhradu ke světlým očím a tak jsem skončil na třetím místě. Před týdnem na Džbánu je sice paní rozhodčí posoudila jako "středně hnědé oči", ale takové jsou už výstavy :-).


Milan říkal, ať si z toho nic nedělám, že podle něho mám nejkrásnější zlaté oči na světě a i kdyby ne, stejně by mne za nic nevyměnil!!  Jenže já to měl tak jako tak na háku :-)  - výstavy nejsou mé hobby a už jsem se těšil, jak se vylítám.  Rozhodně jsme si to užili - Milan popovídal s pár známými, já kromě pejsků viděl prvně Lidové sady a vedle praktických nákupů v Globusu a Bauhausu jsme se stihli projít i po známých místech nad srubem, kde jsem vyrůstal.

DNEŠNÍ POSUDEK:   "Čtyřletý pes, skus nůžkový, plnochrupý, výraz jinak pěkné hlavy ruší světlé oko, výborné ucho, střední kostra, hluboký hrudník, nepatrně delší hřbet, ale správná bedra i záď, světlejší pálení (schází na krku i uších), dobré osrstění i povaha."     Výborný 3