Archiv článků

DOG SHOW DŽBÁN 2014.

06.09.2014 20:45
Tak jsme dneska změnili rybník :-)) a vydali se do hlavního města. Na koupališti Džbán se nás sešlo 354 pejsků, z nich 14 choďáků a já byl opět v transu z toho množství psích holek :-)).  Můj člověk mne musel občas umravňovat, nejvíc starostí mu ale dělalo, co si to při...

JSOU MI 4 ROKY.

30.08.2014 10:21
Dnes je krásný den, i když počasí tedy nic moc.  Je sobota a my ráno kupodivu nejeli na cvičák do Jičína, ale přispali jsme si :-).  Pak jsem koukal trochu jako puk :o)  -  Milan mi s přáním k narozeninám potřásl packou a dostal jsem párek! Udělal jsem ham a rozhlížel se, kde je...

KRKONOŠE - CHATA ROZHLED.

22.08.2014 22:08
Už nám zas docela chyběl horský vzduch, tak jsme si dnes zajeli do Strážného a odtud si vyšlápli přes Hříběcí Boudu krpálem na Přední Rennerovky. Naším cílem byla horská chata Rozhled, převýšení je cca 400 m, ale až na vlhkost vzduchu a množství komárů v lese se šlapalo dobře. Okouknul...

I. OBLASTNÍ VÝSTAVA PSŮ V PŘÍBRAMI.

12.07.2014 22:46
To byl ale dneska den. Jednou to prý nestačilo, tak mne Milan vytáhnul opět na výstavu :-((.  Copak, areál mají v Příbrami na Březových horách pěkný, kousek od rybníka :-), ovšem účast 359 psů všech plemen kromě NO, to tedy byla síla. A těch krásných psích holek, já myslel, že jsem v ráji...

ÚSPĚŠNÉ ZKOUŠKY ZZO.

14.06.2014 19:34
Po týdnu plném zážitků a volnosti Milan usoudil, že to chce zas nějakou kázeň :-(( - tak jsme dnešní sobotu věnovali zkoušce základní ovladatelnosti.  Bylo to hrozný, museli jsme být ráno v 6.15 hod. na cvičáku, tudíž jsme od čtyř už nespali a pak tam pořád jen čekáš a čekáš. Probíhaly...

JESENÍKY - DEN POSLEDNÍ.

06.06.2014 23:29
Tuhle noc jsme spali jako zabití :-), ale přispat jsme si nemohli.  Páteční ráno už totiž znamenalo balení, úklid a nakládku, asi v půl desáté si náš přechodný azyl převzal nazpátek pan správce. Rozloučili jsme se a frčeli do Karlovy Studánky, abychom pak nahoře na Ovčárně ukořistili...

ŠÍLENÝ VÝSTUP NA DLOUHÉ STRÁNĚ.

05.06.2014 22:23
Na dnešek předpovídali opět blbé počasí, tak Milan dopoledne dělal něco na počítači a přemýšlel o nějakém lehčím výletu. A co vymyslel, to fakt stálo za to :-)).  Když pořád nepršelo, sjeli jsme odpoledne do Koutů nad Desnou a nějakou dobu tam hledali, z kterého místa vlastně vychází...

NA PRADĚD A ZPÁTKY.

04.06.2014 22:14
Jelikož včera celý den pršelo, zajeli jsme kouknout do Karlovy Studánky, Malé Morávky a Karlova pod Pradědem. Zato dnes jsme vyšlápli na další horskou dvacítku - z ČH sedla přes  Klínovec, Malý Jezerník, Slatě a Švýcárnu až na Praděd. S převýšením skoro 500 m a pak zase zpět jsme počítali, ale...

PO NEJVYŠŠÍM POHOŘÍ MORAVY.

02.06.2014 22:18
Včera naložil Milan do auta nejen mne, ale fůru dalších věcí a vyrazili jsme na několik dnů do pohoří Hrubý Jeseník (po Krkonoších druhého nejvyššího v ČR). Vůbec jsem netušil, co všechno mě čeká, ale moje zvědavost vítězí nad vším dalším :-). Cestou jsem si očichal a označil vše zajímavé při...

POHÁR PRACHOVSKÝCH SKAL 2014.

20.05.2014 23:40
Po roce jsme si 17.5. zopakovali závod v  poslušnosti dle ZZO. Kupodivu jsme získali opět 50 bodů, tedy žádný pokrok :-)). Při cviku přivolání jsem se nějak nechtěl dostatečně vzdálit, odložení za pochodu bylo opět s váháním a aport s mým oblíbeným překusováním. I tak se to ale proti loňskému...