VÝSTAVA NON FCI 2014.

11.10.2014 18:07

Do Mladé Boleslavi jsme dnes jeli na zkušenou, jaká je výstava v hale a jak se soutěží o CAC. A zdá se, že bych mohl mít konečně od výstav pokoj :-)), neboť je Milan začíná považovat za mrhání časem i penězi. Ze všech FCI neuznaných plemen bylo choďáků zastoupeno nejvíc - celkem 40. A z toho nás ve třídě otevřené nastoupilo 10 psů. 

Rozhodčí A. Polgár nebyl asi moc naladěn a jak tam jedna účastnice řekla: "pěkně to kosil". Mne sice posoudil, že jsem dobré velikosti i konstituce a mám výborný pohyb, ale když mi sáhl na hřbet, prohlásil, že prý jsem moc hubený (no, kdybych byl tlustý, tak bych asi neměl výborný pohyb). Milanovu námitku, že vážím 25,5 kg, nechtěl slyšet a dal mi to do posudku. Tím mého velitele dost naštval - vždyť jen díky jeho snaze najít pro mne co nejvhodnější krmivo jsem za poslední rok přibral 2 kila. Pak už si to rozhodčí usnadnil tím, že si vybral 4 psy na běhání o vítězství a všem ostatním dal stejnou známku.

Naši třídu nakonec vyhrál můj nevlastní  bráška Goldenius RB a moje rodná CHS Regenia Bohemia byla nejlepší chovatelskou skupinou.

Já si tentokrát odvezl TOTO HODNOCENÍ:

"Pes 4letý, dobré velikosti i konstituce, úzká hlava, moc dlouhý čumák, dobrý krk, rovný hřbet, měkké prsty, moc hubený, výborný pohyb."