VÝLET DO PRACHOVSKÝCH SKAL.

10.03.2014 21:45

Dlouho jsme se chystali na průzkum Prachovských skal v zimě. Jenže pořád nebyl žádný sníh, tak nakonec vzhledem k hezkému počasí jsme si udělali dnes v pondělí alespoň předjarní výlet. A prázdno tam rozhodně nebylo, i když kromě vchodu je všechno ještě zavřené.

Následkem dlouhotrvajícího minima srážek se nám neustále připomínal původ názvu těchto skal - všude je plno prachu :-)). No, a taky hodně listí, protože letošní podivná zima ho nezlikvidovala. Ale určitě to bylo o moc lepší, než čvachtat v blátě.

Výhledy byly celkem slušné, ruch malý, docela jsme si to užili. Mohl jsem být celou dobu na volno, po skalách běhat jako kamzík, jen mne Milan občas okřikoval, abych nelezl na vyhlídkách až na kraj. Jako správný průzkumník jsem byl pořád napřed a tak se Milan dost nachechtal, když jsem omylem vběhl do jedné úzké skalní štěrbiny, která se na konci téměř uzavírala a pak jsem musel asi 15 metrů vycouvat pozpátku :-)).