SPECIÁLNÍ VÝSTAVA CHODSKÝCH PSŮ.

18.04.2015 22:18

Ač výstavy nejsou nejlepším využitím času, mimořádně jsme dnes neodolali. Celorepubliková speciálka choďáků se totiž konala téměř za humny, v Hořicích v Podkrkonoší. Tak jsme si tam, bez větších ambicí, jeli zas jednou pro porovnání :-)). Úhrnem 153 zástupců plemene, z toho 70 psů (holek bylo jako obvykle více), to už je sakra síla. Dlouhé čekání jsme si krátili všelijak, pochopitelně jsme též podpořili kámoše Chlupáče Arga, který soutěžil ve třídě mladých. V naší třídě (otevřené) bylo přihlášeno 24 psů, mimo jiné i nevlastní bráška Goldenius. Konečně jsme přišli na řadu :

Ukázal jsem krásné zuby, nechal se prohmatat a párkrát se s Milanem proběhl. Rozhodčí paní Soldánová moc chválila můj pohyb, prý snad u choďáka tak nádherný pohyb neviděla. Ale opět jsem byl málo tlustej, i když mne Milan přes zimu vykrmil skoro na 27 kg. Já to furt nechápu, to mám být jako bečka a ještě se krásně pohybovat :-)) ?  No, mezi nejlepší jsme nepostoupili, tedy jsme dál nečekali a jeli si nakoupit hami-hami :-)).

Bez ohledu na oficiální výsledky jsem ale jedno prvenství přece jen získal. Když rozhodčí pravila, že zkontroluje varlátka, prohodil Milan, že je mám slušný. Sáhla si, zrozpačitěla a prohlásila: "No, myslím, že takový koule jsem ještě v ruce neměla ..."  :-))

A MŮJ PÍSEMNÝ POSUDEK:  Téměř 5letý pes, rovný hřbet, správné úhlení, užší hrudník, slámové - na nohou nezřetelně ohraničené znaky, výborné předvedení, nádherná mechanika pohybu.