SKALNÍ HRAD PAŘEZ.

10.03.2015 20:31

Po dvou měsících klidu a léčení různých bebíček jsme si dnes opět vyrazili do oblasti Prachovských skal. Minule jsme tam shodou okolností byli přesně na den před rokem, 10.3.2014, protože bylo podobné počasí jako nyní.  Tentokrát jsme nešli do skalního města, ale vydali jsme se okouknout skalní hrad Pařez, kde jsme ještě nikdy nebyli. Obešli jsme si koupaliště U Pelíška, parádně pokryté zeleným žabincem, proběhl jsem se lesními cestami a nalokal voňavého vzduchu.

Když se náš cíl objevil před námi, jako správný průzkumník jsem vyjel kamennými schody vzhůru, nežli k nim Milan vůbec došel. K jeho překvapení jsem ale nahoře vyběhl i po strmém železném schodišti, které my pesani nemáme rádi - no, jsem trošičku zvědavý :-)) a co.

Po prohlídce skalních komnat a pokochání výhledem jsem to Milanovi při zpáteční cestě vynahradil, aby se necítil nepotřebný :-)). Dolů po těch schodech jsem zaboha nechtěl, vůbec se mi nelíbily a pokoušel jsem se raději po skále, to se zas nelíbilo jemu, neboť bych se prý přizabil.  Nakonec jsem mu dovolil vzít mě do náruče a po těch schodech snést :-)), takže jsme se mohli přizabít oba.

Bylo to příjemné "vyvětrávací" odpoledne a doufám, že teď už to bude častěji .....