PO DLOUHÉ ODMLCE.

05.04.2019 22:10

Opravdu dlouho jsme to tu neaktualizovali - skoro čtyři roky.

Já jsem totiž od začátku května 2015 začal děsit Milana (i několik zvířecích lékařů) nezvyklými zdravotními potížemi, kvůli kterým jsme museli poněkud změnit režim a vzdát se i jičínského cvičáku. Zakusil jsem si svoje, nejsem ovšem žádná bábovka a i když to trvalo s přestávkami přes rok, s Milanovou pomocí jsem vše zvládl. A tak jsme za ty poslední 4 roky prochodili Beskydy, Jeseníky, Šumavu, Krušné hory, Jizerky i Krkonoše, zavítali jsme do Orlických hor i Žďárských vrchů. Vylezli jsme na spoustu horských vrcholů a stal se ze mne možná nejlepší psí "rozhlednolezec" v České republice :-)).

Bohužel, už nějakou dobu mě pořád cosi zlobilo, jako správný hrdina jsem ale na sobě nedal nic znát. V posledních dnech však moje postupně se snižující aktivita a nějak obtížnější vstávání Milanovi začaly být podezřelé a odvezl mne dnes ke zvířecí lékařce (rentgen, rozbory krve, sonografie). Výsledek všechny evidentně zaskočil, nic mi ale neprozradili, jen Milan je moc divný :-( . Neboj, já se jen tak nedám ...