PSOLÍ VÁNOČNÍ ZÁVOD 2011.

03.12.2011 15:36

Dnes dopoledne jsem na ploché dráze v Liberci-Pavlovicích absolvoval svůj úplně první závod - soutěžili jsme s ostatními žáčky psí školy PSOLA v základech poslušnosti. Po slabém začátku mi to kupodivu šlo, nějakým zázrakem mi přidělili celkem 54 bodíků ze 60 možných a nakonec to z 15 účastníků bylo celkové 4. místo !!! 

Mě sice zajímaly více psí holky, takže jsem ani nevěděl, že závodím :-)  -  ale ani bramborová medaile není špatná, no ne ?

Navíc jsem dostal vánoční perníček s mým jménem a na druhé straně s Mikulášem, heč ...

 

  D  I  S  C  I  P  L  Í  N  A            B O D Y
       1.  Povel VOLNO a následné přivolání z chůze  6
       2.  Přivolání KE MNĚ do polohy SEDNI  8
       3.  Chůze u nohy 10
       4.  Obraty na místě 10
       5.  Povely SEDNI, LEHNI, VSTAŇ 10
       6.  Odložení psa 10
                                   CELKEM 54