I. JIRČANSKÁ OBLASTNÍ VÝSTAVA PSŮ.

21.04.2014 20:17

V sobotu 19.4.2014 jsem se poprvé zúčastnil výstavy psů všech plemen, a to v Dolních Jirčanech (Praha-západ). Tedy, to bylo něco: českoslovenští vlčáci, dlouhosrsté kolie, slovenští čuvači, borderky, hovawarti, yorkšírové, stafordi, čivavy, čínští chocholáči, ale i čau-čau nebo novofundlanďák a plno dalších. Nestačil jsem všechny ty zajímavé vůně vnímat :-)). 

Svérázný mezinárodní rozhodčí Karel Hořák byl sám na 142 přihlášených psů a udělal z posuzování parádní show pro obecenstvo. My měli číslo 135, takže to čekání bylo fakt úmorné, ale vyplatilo se. Z choďáků jsem šel na plac jako první a tak rozhodčí měl k divákům zanícenou přednášku o tomhle českém národním plemeni a proč nebylo ještě stále mezinárodně uznáno, zatímco my jsme běhali pořád dokola a pak zase dlouho stáli ve výstavním postoji :-)) a čekali. Asi jsem se choval vzorně, protože jeho posudek zněl:

" 3,5 letý pes - skus nůžkový, plnochrupý, světlejší oko, výborné osrstění, rovný hřbet, výborný pohyb, výborná povaha "  

VÝSLEDEK:   Výborný 1, Vítěz třídy, Oblastní vítěz  

Dostal jsem na památku diplom a medaili!  V závěrečných soutěžích s ostatními plemeny už jsme si sice neškrtli (celou výstavu vyhrála roztomilá yorkšírka před velikým novofundlanďákem), ale Milan měl ze mne velkou radost a celý večer jsem se cpal dobrůtkami :-)).